Παρουσίαση Προγράμματος
Σκοπιμότητα Προγράμματος
Η συναισθηματική νοημοσύνη περιλαμβάνει ένα πλαίσιο δεξιοτήτων και ικανοτήτων που επιτρέπει στα άτομα να αποκτήσουν επίγνωση των συναισθημάτων τους, καθώς και των συναισθημάτων των άλλων, να διαχειρίζονται με επιτυχία διάφορες συναισθηματικές καταστάσεις και να αξιοποιούν τις ικανότητες αυτές για την καλύτερη διαχείριση των καθημερινών καταστάσεων και την προσωπική τους ανάπτυξη. Ειδικότερα, η συναισθηματική νοημοσύνη έχει συνδεθεί με την επιτυχία, την αποτελεσματικότητα της ηγεσίας, την ικανοποίηση από την εργασία, την αυξημένη απόδοση στην εργασία, τις υγιείς διαπροσωπικές σχέσεις και τη συνεργασία, την αυξημένη ευημερία, την αμοιβαία κατανόηση και επικοινωνία.Το προτεινόμενο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, αφορά την ανάπτυξη και βελτίωση της συναισθηματικής νοημοσύνης, μίας από τις πιο σύγχρονες και απαραίτητες δεξιότητες, που οδηγεί στην προσωπική και επαγγελματική επιτυχία.
Το πρόγραμμα αυτό είναι ένα σύγχρονο και καινοτόμο πρόγραμμα, που παρακολουθεί τις τελευταίες έρευνες της νευροεπιστήμης σχετικά με τη δυναμική των σχέσεων και τον αντίκτυπο που έχει η συναισθηματική νοημοσύνη στα πλαίσια ενός οργανισμού. Δίνει έμφαση στην ανάπτυξη και βελτίωση της συναισθηματικής νοημοσύνης, μέσω σύγχρονων και διαδραστικών μεθόδων διδασκαλίας σε εξ αποστάσεως ψηφιακά περιβάλλοντα μάθησης, εφοδιάζοντας τους εκπαιδευόμενους με απαραίτητες δεξιότητες, που συμβαδίζουν με τις απαιτήσεις της εποχής. Τα μαθήματα είναι ιδιαίτερα διαδραστικά, καθώς στηρίζονται στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και σε ενεργητικές τεχνικές μάθησης και εργαλεία, που βοηθούν τους εκπαιδευόμενους να γεφυρώσουν το χάσμα μεταξύ θεωρίας και πράξης.
Μαθησιακά Αποτελέσματα Προγράμματος
Γνώσεις
Μετά το πέρας του προγράμματος ο/η εκπαιδευόμενος/η θα είναι σε θέση να:
1. Προσδιορίζει τις κύριες παραμέτρους της συναισθηματικής νοημοσύνης.
2. Αναλύει τα πλεονεκτήματα της συναισθηματικής νοημοσύνης.
3. Περιγράφει βασικές τεχνικές διαχείρισης συναισθημάτων.
4. Προσδιορίζει τεχνικές αντιμετώπισης του άγχους.
5. Περιγράφει πρακτικές βελτίωσης κοινωνικών δεξιοτήτων.
6. Επισημαίνει τα οφέλη της αποτελεσματικής επικοινωνίας.
7. Περιγράφει τα στάδια διαχείρισης συγκρούσεων.
8. Προσδιορίζει τις παραμέτρους για την ανάπτυξη της ευημερίας του/της.
Δεξιότητες (Ψυχοκινητικές)
Μετά το πέρας του προγράμματος ο/η εκπαιδευόμενος/η θα είναι σε θέση να:
1. Εφαρμόζει βασικές αρχές της συναισθηματικής νοημοσύνης.
2. Διακρίνει τη συναισθηματική του/της κατάσταση αξιοποιώντας τα συναισθήματά του/της με ωφέλιμο τρόπο.
3. Χρησιμοποιεί τεχνικές αναγνώρισης και διαχείρισης των συναισθημάτων.
4. Αξιοποιεί τις βασικές αρχές της αποτελεσματικής επικοινωνίας προκειμένου να τις εφαρμόζει για την οικοδόμηση υγειών σχέσεων.
5. Εφαρμόζει πρακτικές για την καλλιέργεια των κοινωνικών του/της δεξιοτήτων και της ομαδικής συνεργασίας.
6. Αξιοποιεί τεχνικές για τη διαχείριση των συγκρούσεων.
7. Επιλέγει και εφαρμόζει στρατηγικές διαχείρισης του άγχους.
Ικανότητες (Κοινωνικές/Συναισθηματικές)
Μετά το πέρας του προγράμματος ο/η εκπαιδευόμενος/η θα είναι σε θέση να:
1. Αξιοποιεί τις κοινωνικο-συναισθηματικές ικανότητές του/της προς όφελός του/της και προς όφελος των σχέσεων του/της.
2. Αναπτύσσει ικανότητες προσαρμοστικότητας και ευελιξίας σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο εργασιακό περιβάλλον.
3. Αντιμετωπίζει τις προκλήσεις ως ευκαιρίες για μάθηση και εξέλιξη.
4. Προάγει την ευημερία του/της.
5. Μετασχηματίζει δυσλειτουργικές αντιλήψεις και στερεότυπα, όσον αφορά τις κοινωνικο-συναισθηματικές παραμέτρους στην εργασία.
Διδακτικές Ενότητες Προγράμματος
Υποενότητες
1. Ο ρόλος των συναισθημάτων στην εργασία
Υποενότητες
Υποενότητες
Υποενότητες